04 oktober 2005

De honderdste

Stilletjesaan, ongemerkt zelfs is de honderste bezoeker gisteren de blog ingeslopen. Proficiat voor deze nobele onbekende, u wint, om precies te zijn, niets.
...
Na deze officiƫle, zeer plechtige prijsuitreiking wil ik alle lezers, de honderdste incluus, bedanken voor de aandacht die zij dezer dagen en vanaf de stichting van deze pagina hebben opgebracht. Merci mannen, da pakt mij nu echt sie! :-)

Ok, over tot de orde van de dag:
Ik verkeer in een diepe staat van intrieste treurigheid (pleonasme, ik weet het, maar hier gebruikt als stijlfiguur). Waarom? Wel, omdat onze kleine kater (lees er de post Giancarlo il piccolo gatto op na) van zijn warme nest, ons huis, is weggevlogen. Hij is nu al een week weg. Ik wens hem veel succes, daar in de wijde wereld.

Dienstmededelingen_

1 opmerking:

Bloekie zei

Dat heb je nu eenmaal met Giancarlo's he ;-)

Alweer een wijze levensles!