24 januari 2006

Vitium Redesigned

Wel, redesigned is veel gezegd. Laten we het houden op verfrist.

U kan een bewerkt Mariabeeld (is dat strafbaar?) zien, gevonden op www.sxc.hu en het florale behangpapier van deze afschuwelijke site, waar begraven tussen de overbodige tirlantijntjes, toch een juweeltje te vinden was. Een mens moet er iets voor over hebben. Het lettertype dat die drie woorden op de banner kenmerkt, is Benegraphic.

Mits tijdsgebrek is de site nog niet volledig bugfree voor Internet Explorer. Heb geduld of schakel over naar Mozilla Firefox (waarom?).

In het geval dat u zou achterover vallen van de banner of het design, aarzel dan niet uw trots opzij te zetten en mij toe te staan ook uw huisstijl te bepalen. Ik zie u denken: zo'n fancy designer kan ik me niet veroorloven! Wel, beste, ik kan u zeggen dat het uw geluksdag is: ik ben namelijk bereid me niet te laten betalen voor mijn diensten, uw erkenning is alle eer die ik wens.
Moest u er niet in slagen mijn werk met opperste bewondering te aanschouwen, moesten uw ogen zodanig branden van afgrijzen, dat u de inhoud niet meer kan lezen, dan ontvang ik graag uw uitingen van afschuw en verhelp ik het nodige.

Gegroet!

Dienstmededelingen_

1 opmerking:

Anoniem zei

well u mag altijd ens een passend design voor the lord ontwerpen...

ik ehb de niegin veel te kinderlijk evolijke dkleurtjes en foto's te gebruiken in tegenstelling tot wat je van mijn gitzwarte zieltje zou verwachten, 'tprobleme is ik ben niet zwart meer...opeens hebik het licht gezien vrees ik