15 september 2005

Val aan, vijand!

Ok, het is genoeg geweest! Gedaan met citaten, met andermans loze woorden. Het is de beurt aan de mijne, want ik verzet me er hoogstpersoonlijk tegen, tegen het gebrek aan inspiratie. Hier toetsenbord, hier leeg blad, ik spuw u vol. Vol rode inkt, vers, uit mijn aderen, bevattend mijn diepste verlangens, mijn ergste nachtmerries, mijn zotste dromen. Aub. Doe er mee wat u het beste lijkt.
En, beste lezer, weet dat ik geen wrok koester. U die me vereert door wat ik schrijf een blik te gunnen. U die me dwingt te schrijven. Voor u en door u, ja, inderdaad, schrijven zal ik, al wordt het de dood van mijn bijna leeggebloedde lijf.

Danku.

Tiraden_

1 opmerking:

Anoniem zei

die laatste druppels bloed beste Vitium zal ik er dan maar gulzeig uit zuigen zodat u verwordt to een wezen van de schermerwerled waar duw dodoe glazige ogen dingen zullen zien die ver buiten je ggestelijk beriek liggen, inspiraite zal ten overvloede uw deel zijn, jij gebrekkige prinses! :-)

ps: en ik dan verdikke ik slaag er in al een hele week over dagdagelijke dingen te schrijven...

Lord CMS
http://cms.skynetblogs.be